DentiQ Tandartsen Maarssen is gevestigd in een ruim, licht en eigentijds pand, zo ontworpen dat u zich op uw gemak voelt en alle tandheelkundige zorg in een prettige sfeer geboden kan worden. Er zijn meerdere behandelruimtes, waaronder een aparte röntgenkamer voor optimale privacy en stralingsbescherming.

Het nauw samenwerkende team telt acht tandartsen die, naast algemene tandheelkunde, een eigen specialisatie hebben zodat u altijd bij ons terechtkunt met uw wensen, ideeën en eventuele angsten.

DentiQ Tandartsen Maarssen
J. Homan van der Heideplein 50
3604 DK Maarssen
Tel: (0346) 564 420
E-mailadres: maarssen@dentiq.nl

Parkeren

U kunt bij onze praktijk parkeren met gebruik van een blauwe kaart. Als u die niet heeft, hebben wij er een voor u klaarliggen.

Afspraken

Als u een vraag heeft of een afspraak wilt maken kunt u ons bellen op (0346) 564 420 of mailen via maarssen@dentiq.nl.
U kunt ook een vervolgafspraak zelf maken via een email met afspraakverzoek die u van ons ontvangt.

CLIËNT WORDEN

DentiQ Tandartsen Maarssen verwelkomt u graag als nieuwe cliënt. Wij bieden hoogwaardige tandheelkundige zorg op maat aan ieder mens, jong en oud.

Wij nemen momenteel weer nieuwe patiënten aan. U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar maarssen@dentiq.nl, u ontvangt daarna een inschrijfformulier van ons.

KOSTEN EN VERZEKERING

In de praktijk gebruiken wij de door de overheid vastgestelde tarieven. Op de website https://www.allesoverhetgebit.nl kunt u de op dit moment geldende tarieven raadplegen.
Tandheelkundige zorg wordt door de zorgverzekeraar vanuit de basiszorg alleen vergoed bij behandelingen van kinderen onder de 18 jaar of bij het maken van volledige gebitsprotheses. De overige tandheelkundige zorg kan worden vergoed vanuit een aanvullende tandartsverzekering.

Wanneer aanspraak wordt gedaan op een aanvullende verzekering, heeft dit geen invloed op uw eigen risico. Er kan wel sprake zijn van een eigen bijdrage. U kunt dit nakijken in uw verzekeringsvoorwaarden. Wij beschikken over een softwareprogramma waarbij wij samen met u een indicatie kunnen krijgen wat er vergoed wordt.

U ontvangt van ons de factuur per mail op het bij ons bekende mailadres. Indien er dekking is van uw zorgverzekeraar, ontvangt u enkel een nota voor uw eigen bijdrage. Het verzekerde deel van de behandeling wordt dan direct gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. Indien u dit wenst is het ook mogelijk uw factuur per PIN te voldoen.

ONZE HUISREGELS

Afspraak maken

Afspraken kunnen bij een bezoek aan de praktijk direct bij de balie-assistente gemaakt worden. Of u neemt contact met ons op via e-mail of telefoon (0346) 564 420.

Voorkom onnodig wachten: kom op tijd

Ons streven is om op tijd te werken zodat u nooit lang hoeft te wachten. Wij vragen u dan ook op het afgesproken tijdstip aanwezig te zijn, zodat wij voldoende tijd aan uw behandeling kunnen besteden. En de patiënt na u niet onnodig lang hoeft te wachten. Afspraken kunnen direct aan de balie gemaakt worden, telefonisch of per e-mail.

Neem een geldig ID-bewijs mee naar uw afspraak

Sinds 2007 geldt de Identificatieplicht in de Zorg. Wij kunnen u vragen zich te legitimeren met een geldig identiteitsbewijs (paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs).

Afspraak afzeggen? Uiterlijk 24 uur van tevoren

Wij werken volgens afspraak en herinneren u per e-mail aan de gemaakte behandelafspraak. Mocht u onverhoopt moeten afzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk één werkdag (24 uur) van tevoren aan te geven.

Voor een afspraak op maandag, zegt u dus uiterlijk op donderdag af. Mocht u op kortere termijn afzeggen, dan behouden wij ons het recht de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

KLACHTENREGELING KNMT

Wij doen onze uiterste best, om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u toch een vraag of een klacht, meld dit ons of stuur een mail naar: maarssen@dentiq.nl. Wij vinden het belangrijk dat u iets met uw onvrede doet.
Mocht u er desondanks niet uitkomen, dan kunt u bij de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde) terecht. Onze tandartsen zijn allen aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT. De KNMT legt u graag uit wat ze voor u kunnen betekenen.

PRIVACYVERKLARING

U kunt hier onze privacyverklaring  downloaden.